بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را بشناسید

دکتر میرهاشمی بهترین متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت

دکتر میرهاشمی به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی تهران مفتخر است با ارائه انواع خدمات ارتودنسی کلیه ی ناهنجاری های مرتبط با دندان و فک بیماران خود را با کمترین میزان آسیب، درمان کند. شما عزیزان می توانید با دریافت خدمات ارتودنسی از این دندانپزشک متخصص، لبخند زیبا اما طبیعی داشته باشید. در هر کجای شهر تهران که ساکن هستید، اگر قصد دریافت خدمات ارتودنسی را از متخصص ارتودنسی که نسبت به سابقه کاری و میزان تجربه و مهارت آن اطمینان داشته باشید را دارید، همین الان می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاوره رایگان دکتر میرهاشمی استفاده کنید.

دکتر میرهاشمی بهترین دکتر ارتودنسی در تهران

کاهش طول مدت زمان درمان ارتودنسی تا حد امکان، توسط دکتر میرهاشمی امکان پذیر است. تمامی اصول بهداشتی در محیط کلینیک این دندانپزشک برای حفظ سلامت مراجعه کننده ها رعایت می شود.

با دریافت تنها یکبار خدمات ارتودنسی از دکتر میرهاشمی می توانید متوجه تفاوت مهارت و سطح دانش این دندانپزشک نسبت به سایر متخصصین فعال در زمینه ارتودنسی شوید. در جلسات مشاوره دکتر میرهاشمی، دندان های شما به صورت کاملا تخصصی توسط این دندانپزشک معاینه می شود و متناسب با وضعیت دندان و فک شما تصمیم گیری برای انتخاب نوع روش درمانی ارتودنسی گرفته می شود.

تخصص های برجسته دکتر میرهاشمی بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

رتبه اول بورد تخصصی ارتودنسی ایران

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران

رتبه اول دندانپزشکی دانشگاه تهران

متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فکی و صورتی

جوان ترین استاد تمام ارتودنسی کشور

فلوشیپ ارتودنسی ناهنجاری های پیچیده فکی

فلوشیپ ارتودنسی کرانیوفاسیال و جراحی فک

معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

مسئول فلوشیپ ارتودنسی دانشگاه تهران

عضو سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

عضو و هیات موسس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

رتبه زیر 50 کنکور سراسری سال 1377

خدمات ارائه شده توسط دکتر میرهاشمی

انجام ارتودنسی برای کودکان در سنین پایین: اگر کودکان در سنین طلایی 7 و 10 و 12 به بهترین متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کرده و طرح درمانی خود را شروع کنند، به طبع میزان پیچیدگی طرح درمانی برای آن ها در سنین بالاتر کاهش می یابد. دکتر میرهاشمی در زمینه ارتودنسی پیشگیرانه برای کودکان در سنین پایین نیز بالاترین سطح خدمات خود را ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از میزان ناهنجاری دندان و فک فرزند خود به مطب این دندانپزشک متخصص مراجعه کنید. تمامی مراحل درمان ارتودنسی برای فرزند شما توسط دکتر میرهاشمی در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود.

ارتودنسی بزرگسالان: ارتودنسی برای تمامی افراد در سنین مختلف امکان پذیر است. شما عزیزان در هر سنی که هستید، می توانید برای زیباتر شدن دندان های خود به مطب دکتر میرهاشمی مراجعه کنید.

ارتودنسی ثابت: براکت و سیم های ارتودنسی که توسط دکتر میرهاشمی برای صاف و یکدست کردن دندان های شما استفاده می شود، از بهترین برندهای موجود در بازار می باشند به گونه ای که برای بیماران حساسیتی را ایجاد نمی کنند. دکتر میرهاشمی با سابقه چندین ساله ای که در زمینه ارائه خدمات ارتودنسی بدست آورده است، قادر است با اعمال نیروهای مناسب دندان ها را به جایگاه درست خود بازگرداند.

ارتودنسی متحرک : منظور از درمان ارتودنسی متحرک الاینر و یا رتینرهای متحرک است. در مواردی که میزان ناهنجاری دندان بسیار شدید نباشد و همچنین پس از اتمام طرح درمان ارتودنسی برای حفظ نتایج درمانی ممکن است نیاز باشد تا بیماران مدت زمانی را از ارتودنسی متحرک استفاده کنند. با توجه به نوع روش درمانی که برای هر یک از بیماران انتخاب می شود، مدت زمان استفاده از پلاک های متحرک توسط دکتر میرهاشمی برای افراد مشخص می شود. نکته حائز اهمیت در زمان استفاده از ارتودنسی متحرک، نحوه رعایت صحیح بهداشت و مراقبت از آن ها می باشد، تمامی نکات مرتبط با نگهداری اصولی از پلاک های متحرک در جلسات مشاوره دکتر میرهاشمی به شما آموزش داده می شود.

درمان ناهنجاری فک: برای درمان انواع ناهنجاری فکی از جمله اوربایت، اپن بایت، دیپ بایت، ناهنجاری فک کلاس 2 و 3، کراس بایت خلفی، کراس بایت قدامی، تنگی قوس فک و سایر موارد دیگر، می توانید به مطب به دکتر میرهاشمی مراجعه کنید.

درمان ناهنجاری های دندانی: اگر از دندان های شلوغ و بی نظم خود رنج می برید، می توانید برای دریافت خدمات به دکتر میرهاشمی مراجعه کنید. در مواردی نیز که دندان های نهقته و یا بیرون زده ای دارید، می توانید از روش درمانی ارتودنسی برای اصلاح آن ها استفاده کنید.