ارتودنسی لیزری در اصفهان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از لیزر برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود، یکی از کاربردهای لیزر در دندانپزشکی اصلاح دندان ها می باشد. سرعت درمان در این نوع ارتودنسی بسیار زیاد است. این روش ارتودنسی بدون این که ریشه ها را جابجا کند تنها با تراشیدن سطح دندان ها می تواند باعث یکدست شدن دندان ها شود. ارتودنسی با لیزر بدون این که برای بیماران ایجاد درد و یا حساسیت کنند می توانند دوره بهبود را بسیار کوتاه تر کرده و سلامت و بهداشت دهان و دندان را نیز افزایش دهد. این روش درمانی تنها در یک جلسه در کلینیک های ارتودنسی لیزری اصفهان انجام می شود و دیگر نیازی نیست در بازه های زمانی متعدد به متخصصین دندانپزشک مراجعه کرد. هرچقدر دندانپزشک از تخصص و میزان مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد، می تواند ارتودنسی لیزری را با ظرافت بسیار زیادی بر روی دندان ها اعمال کند. از این جهت بسیار مهم است که برای اصلاح دندان های خود، به بهترین کلینیک های ارتودنسی لیزری اصفهان مراجعه کنید.

امروزه کلینیک های متعددی در سطح شهر اصفهان وجود دارند که در زمینه ارتودنسی و اصلاح دندان ها فعالیت می کنند، از این جهت انتخاب بهترین آن ها کمی دشوار می باشد. دکتر محمدعلی ناصری به عنوان یکی از بهترین دکتر ارتودنسی اصفهان، قادر است با استفاده از جدیدترین متدهای درمانی و استفاده از ابزارهای بسیار پیشرفته، دندان های شما را اصلاح کند. این دندانپزشک متخصص پس از بررسی کاملا تخصصی دندان های شما، بهترین روش درمانی را متناسب با جایگاه دندان ها و نوع ناهنجاری آن ها انتخاب می کند. جهت رزو نوبت و مشاوره آنلاین می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تسریع ارتودنسی با لیزر

یکی از بهترین روش های ارتودنسی که می تواند روند درمانی اصلاح دندان ها را تسریع ببخشد، ارتودنسی لیزری می باشد. برای این که بتوان فاصله دندان ها را به طور کامل از بین برد در مدت زمان درمان ارتودنسی باید براکت به صورت صحیح بر روی دندان ها قرار گیرند، این امر زمانی با موفقیت انجام می شود که سایز دندان ها تقریبا یکسان باشد. از این جهت برای این که فرآیند قرارگیری براکت ها به بهترین شکل ممکن انجام شود، از ارتودنسی لیزری برای یکسان کردن دندان ها استفاده می کنند. در برخی موارد نیز ممکن است پس از پایان دوره درمان ارتودنسی، سایز و اندازه کلیه ی دندان ها یکسان نباشد، در چنین شرایطی نیز دندانپزشک مربوطه می تواند به وسیله ارتودنسی لیزر آن ها را یکدست کند. اغلب افرادی که از ارتودنسی متحرک برای اصلاح دندان های خود استفاده می کنند، قبل از انجام این نوع ارتودنسی ممکن است نیاز به ارتودنسی لیزری داشته باشند.

در برخی از موارد نیز ممکن است پس از پایان ارتودنسی بافت اضافه لثه بر روی دندان ها قرار داشته باشد، در چنین شرایطی می توان به راحتی قسمت اضافه لثه را برش داد. بسته به موقعیت دندان مراجعه کنندگان ممکن است قبل از اعمال انواع روش های درمانی ارتودنسی و قرار دادن براکت بر روی دندان ها نیاز باشد که لثه ها در محل متصل شدن به دندان ها کمی برش داده شوند. با این کار می توان در بازه زمانی ارتودنسی از دندان و دهان خود به خوبی مراقبت کرد. باکتری ها و پلاکت های غذا ممکن است با مصرف وعده های غذایی در فاصله بین دندان و لثه ها تجمع کنند، با برش لثه می توان به وسیله مسواک و نخ دندان آن ها را به طور کامل پاک کرد.

از روش درمانی ارتودنسی با لیزر علاوه بر این که می توان برای برداشت بافت اضافه لثه و یکدست کردن دندان ها استفاده کرد، می توان برای خارج کردن دندان های نهفته از درون لثه نیز استفاده کرد. برای خارج کردن دندان ها از لثه، بهترین روش استفاده از لیزر می باشد.

درمان ارتودنسی با لیزر

از روش درمانی ارتودنسی با لیزر در دندانپزشکی ها می توان در اموری نظیر جراحی، برداشتن بافت های نرم، از بین بردن آفت دهان و غیره استفاده کرد. طبق مطالعاتی که بر روی افرادی که از ارتودنسی لیزر استفاده کرده اند انجام شده است، مشخص شده است که این روش درمانی قادر است سرعت حرکت دندان ها را تسریع ببخشد و حتی بر روی براکت ها نیز می تواند تاثیر بگذارد. افرادی که برای خارج کرده دندان های نهفته خود از لیزر استفاده می کنند، با درد و میزان خونریزی بسیار کمی مواجهه می شوند. برخی از افرادی که ارتودنسی را انجام می دهند، ممکن است دچار خونریزی لثه شوند، اما با انجام ارتودنسی لیزر می توان بدون این که در بافت اطراف دندان خونریزی انجام شود، دندان ها را اصلاح کرد.

این روش درمانی با دقت بسیار بالایی بر روی دندان ها اعمال می شود. آن ها همچنین می تواند لثه های تیره را تا چند درجه روشن تر کند. این سبک از روش درمانی همچنین می تواند بافت های سخت در دهان را به راحتی بردارد و امکان ایجاد ترک در دندان ها را نیز تا حد زیاد کاهش دهد. شما عزیزان می توانید با استفاده از ارتودنسی لیزر در وقت و هزینه های خود تا مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید.

هزینه ارتودنسی با لیزر

تعرفه هایی که در زمینه ارتودنسی با لیزر وجود دارد، مقداری ثابتی نیست و بسته به وضعیت دهان و دندان افراد متفاوت می باشد. نوع کلینیکی که برای ارتودنسی انتخاب می کنید و میزان مهارت دندانپزشک متخصص تاثیر بسیار زیادی بر روی تغییرات قیمت انجام ارتودنسی دارد. پس از انجام معاینات اولیه توسط دندانپزشک، هزینه انجام ارتودنسی با لیزر مشخص می شود.