ارتودنسی ثابت فک پایین در اصفهان

برای شما عزیزان نیز ممکن است این سوال پیش آید که آیا می توان ارتودنسی را تنها برای یک فک اعمال کرد؟ در جواب این سوال باید گفت که این امر به وضعیت دندان ها و صلاحدید دندانپزشک متخصص بستگی دارد. در شرایطی که ناهنجاری ها و شلوغی های موجود در یک فک بسیار کم باشد، می توان با ارتودنسی تنها یک فک، دندان ها را اصلاح کرد. در برخی از موارد ممکن است فک پایین افراد به سمت جلو و یا عقب متمایل شده باشد و یا این که فاصله دندان های پایین به یک اندازه نباشد، در چنین شرایطی بهترین راه ارتودنسی فک پایین می باشد. این موارد تنها در شرایط بسیار محدود رخ می دهد، برای این که نتایج ارتودنسی در پایان دوره درمان به صورت موفقیت آمیز باشد، لازم است که هر دو فک بیماران به صورت همزمان ارتودنسی شوند تا ناهنجاری های موجود در فک و دندان بیماران به طور کامل رفع شود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به بهترین مراکز ارتودنسی دندان در اصفهان بهترین روش درمانی ارتودنسی را با توجه به شرایط خود، انتخاب کنید. در صورت مراجعه به افراد غیر متخصص ممکن است لثه و دندان های شما در موقعیت بسیار بدی قرار گیرند، از این جهت انتخاب دندانپزشک متخصص ارتودنسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دکتر ناصری به عنوان یکی از دندانپزشک ارتودنسی که در اصفهان فعالیت دارد، قادر است ناهنجاری ها و شلوغی دندان های موجود در فک پایین شما را به صورت کاملا اصولی اصلاح کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این دندانپزشک متخصص با صرفه جویی در وقت و هزینه، زیبایی لبخند خود را اصلاح کنید.

ارتودنسی فک پایین

بهترین روش برای ارتودنسی فک پایین، ارتودنسی ثابت می باشد. با قرار گرفتن دستگاه های ثابت بر روی دندان ها می توان ناهماهنگی های موجود در اسکلت و فک بیماران و همچنین بی نظمی های موجود در دندان را به طور کامل برطرف کرد. ارتودنسی ثابت فک پایین در مقایسه با ارتودنسی متحرک می تواند با اعمال نیرو و فشار بسیار زیاد، ناهنجاری های دهان و دندان ها را برطرف کند. انتخاب هر یک از این روش ها برای اصلاح دندان ها توسط دندانپزشک مشخص می شود.

فضاهای خالی که در دندان های پایین رخ می دهد ممکن در صورت از دست دادن دندان ها و حرکت آن ها، یا رشد ناقص دندان و فک، ایجاد شوند. شما عزیزان می توانید با مشاهده علائم اولیه ی انحرافات در فک پایین خود، در سنین پایین تر برای اثربخشی بیشتر روند درمانی، به کلینیک های متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. در صورتی که دندان های پایین همپوشانی بسیار زیادی با دندان های بالا داشته باشند، یا این که فک شما بیش از اندازه به سمت جلو و یا عقب متمایل شده باشد، ممکن است شما در هنگام خوردن مواد غذایی و صحبت کردن و حتی نفس کشیدن با مشکلات بسیار جدی ای روبه رو شوید، در چنین شرایطی بهترین راه ارتودنسی فک پایین می باشد.

ارتودنسی فک پایین عقب رفته

عقب بودن فک پایین ممکن است با توجه به عوامل و در شرایط مختلفی در دندان ها رخ دهد. عامل وراثت یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ناهنجاری های اتفاق افتاده در فک افراد می باشد. اصولا جنس دندان ها، بیماری های لثه و نوع قرارگیری استخوان فک، از طریق والدین ممکن است به فرزندان منتقل شود. در صورتی که مشکل عقب بودن فک پایین خود را برطرف نکنید، ممکن است نظم دندان های شما به هم ریخته و به استخوان فک نیز آسیب وارد شود.

جهت درمان و اصلاح ناهنجاری های موجود در فک پایین و دندان های خود می توانید به دکتر ناصری مراجعه کنید. این دندانپزشک متخصص با ارائه کامل ترین و بهترین خدمات مشاوره، قادر است شما عزیزان را در روند درمان این بیماری راهنمایی کند. در صورتی که قصد دارید مشکلات به وجود آمده در فک پایین خود را برطرف کنید، برای انجام معاینات تخصصی اولیه با شماره های درج شده در سایت، تماس بگیرید.

ارتودنسی فک پایین جلو آمده

در برخی موارد ممکن است فک پایین نسبت به فک بالا کمی به سمت جلو متمایل شده باشد، این امر باعث می شود فک پایین از حالت نرمال و طبیعی خود خارج شود. در شرایطی که فک بالا به دلیل رخ دادن شرایطی نتواند به صورت کامل رشد کند، فک پایین برای جبران آن بیش از اندازه به سمت جلو متمایل می شود. در صورت اتفاق افتادن این موضوع علاوه بر این که تاثیر بسیار منفی بر روی ظاهر شما می گذارد، ممکن است در دراز مدت باعث سابیده شدن استخوان فک و حتی از بین رفتن بافت آن ها شود. جلو بودن فک پایین بر روی تکلم و طرز صحبت کردن افراد نیز تاثیر می گذارد.

افرادی که از این بیماری رنج می برند به دلیل جلو بودن بیش از حد فک پایین، دندان های پایین کمی به سمت عقب متمایل هستند. این امر باعث می شود تا به دندان های پایین فشار وارد شده و در برخی موارد باعث شلوغی و حتی سوار شدن دندان ها بر روی یکدیگر شود. در صورتی که قبل از پایان یافتن سن رشد خود برای درمان این عارضه مراجعه کنید، شما عزیزان می توانید به راحتی به وسیله ارتودنسی دندان های خود را اصلاح کنید. در شرایطی که افراد سن رشد آن ها به پایان رسیده باشد و رشد فک آن ها نیز متوقف شده باشد برای درمان عارضه جلو بودن فک پایین ارتودنسی به تنهایی نمی تواند دندان های شما را اصلاح کند. در چنین شرایطی بهترین راه استفاده از جراحی فک همراه با ارتودنسی می باشد. تشخیص دقیق سن مناسب برای انجام ارتودنسی فک پایین با معاینات کاملا تخصصی که در کلینیک های دندانپزشکی که در زمینه ارتودنسی ثابت فک پایین در اصفهان فعالیت می کنند، مشخص می شود.

قیمت ارتودنسی فک پایین

بسته به میزان ناهنجاری های موجود در فک پایین و به هم ریختگی دندان ها، هزینه هایی که صرف انجام ارتودنسی فک پایین می شود نیز متغیر است. در شرایطی که فک پایین برای اصلاح نیاز به درمان جراحی همراه با ارتودنسی را داشته باشد، هزینه های درمانی به شدت افزایش می یابد. مقدار دقیق قیمت ارتودنسی ثابت فک پایین پس از انجام معاینات تخصصی مشخص می شود. در صورتی که قصد انجام ارتودنسی ثابت فک پایین در اصفهان را دارید، می توانید برای انجام معاینات اولیه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.