ارتودنسی تک دندان در اصفهان

در برخی موارد ممکن است تنها یکی از دندان افراد کج شده باشد، این امر ممکن است تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان زیبایی لبخندهای شما عزیزان بگذارد. از طرف دیگر کج بودن یک و یا چند دندان ممکن است در نحوه غذا خوردن و حتی صحبت کردن افراد نیز تاثیر منفی بگذارد. دکتر ناصری به عنوان یکی از بهترین افراد در زمینه ارتودنسی تک دندان در اصفهان قادر است با استفاده از انواع روش های ارتودنسی از جمله ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی لیزر ناهنجاری های دندان شما را به صورت کاملا اصولی اصلاح کند. این دندانپزشک متخصص می تواند بدون این که به سایر دندان های کناری در اطراف دندان ها کج شده فشاری وارد کند، انحراف آن ها را رفع نماید. برای ویزیت و انجام معاینه های اولیه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در شرایطی که حتی یکی از دندان های شما کج شده باشد می تواند بر روی دندان های کناری فشار زیادی وارد کند، این امر در دراز مدت باعث جابجایی و حرکت دندان ها از حالت طبیعی خود می شود. در صورتی که جابجایی و فشار به دندان ها ادامه پیدا کند، دندان ها پوسیده می شوند. در برخی موارد نیز ممکن است کج بودن یک یا چند دندان در دهان افراد، باعث ایجاد ناهنجاری در فک صورت نیز شود. از این جهت در صورتی که اولین علائم کجی را در دندان های خود مشاهده کردید، بهتر است به بهترین کلینیک ارتودنسی اصفهان مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده توسط آن ها بهره مند شوید.

ارتودنسی یک دندان چگونه است

با توجه به اثرات منفی که کج بودن یک دندان در قسمت جلو و حتی قسمت عقب دندان ها دارد، انجام ارتودنسی و اصلاح آن ها یک امر ضروری می باشد. ارتودنسی ثابت و متحرک یکی از متداول ترین روش ها برای صاف کردن و رفع انحراف تک دندان می باشد. انتخاب هر یک از این روش ها بسته به صلاحدید دندانپزشک متخصص و پس از انجام معاینات اولیه انجام می شود. در صورتی که برای دندان های شما روش درمانی ارتودنسی ثابت انتخاب شود، دستگاه ارتودنسی بر روی دندان های شما قرار داده می شود. برای انجام ارتودنسی تمامی دندان ها باید به وسیله براکت و سیم ها در جای خود محکم شوند. در این روش درمانی برای بررسی شرایط و وضعیت دندان های خود نیاز است که در بازه های زمانی مشخص به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

در برخی موارد نیز ممکن است افراد نتوانند دستگاه های ثابت را در دهان خود تحمل کنند، در چنین شرایطی برای ارتودنسی تک دندان از روش ارتودنسی متحرک استفاده می شود.

شما عزیزان می توانید در هنگام غذا خوردن و یا شرکت در مهمانی ها به راحتی این نوع ارتودنسی را از دهان خود خارج کنید. بازه زمانی استفاده از ارتودنسی متحرک برای صاف کردن دندان های کج شده، توسط ارتودنتیست مشخص می شود. در برخی موارد نیز ممکن است علاوه بر تک دندان کج شده در دهان بیماران، فک آن ها نیز نیاز به جراحی داشته باشد، در چنین شرایطی برای این که ارتودنسی بتواند دندان ها را به صورت کامل صاف کند، باید ارتودنتیست و جراح با یکدیگر همکاری داشته باشند. در صورت مشاهده کوچک ترین ناهنجاری در تک دندان های خود بهتر است به کلینیک های معتبر ارتودنسی تک دندان در اصفهان مراجعه کنید.

ارتودنسی تک دندان کج

شما عزیزان می توانید با مراجعه به بهترین ارتودنتیست، دندان های کج شده را با موفقیت صاف کرده و اعتماد بنفس و سلامت دهان و دندان های خود را افزایش دهید. تک دندان های کج شده ممکن است به دلایل زیادی در دهان افراد ایجاد شوند. عواملی از جمله وراثت، ژنتیک و یا از دست دادن زود هنگام دندان های نیش می تواند باعث کج شدن دندان ها شود. در چنین شرایطی برای این که به لثه خود آسیب کمتری وارد شود بهتر است به سرعت اقدام به انجام ارتودنسی کنید.

شما عزیزان می توانید با ارتودنسی طول عمر دندان های خود را افزایش داده و خط ابتلا به بیماری های لثه را به شدت کاهش دهید. ارتودنسی لیزر یکی از بهترین روش های درمانی در چنین شرایط می باشد که می تواند تک دندان های کج شده را در بازه های زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به ارتودنسی ثابت و متحرک، را اصلاح کند.

ارتودنسی تک دندان نیش

دندان نیش در قسمت جلویی دهان بیماران قرار دارد و تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان زیبایی ظاهر افراد می گذارد. دندان نیش یکی از مهمترین دندان های موجود در دهان است که وظیفه خرد کردن غذا را برعهده دارد. با کج بودن دندان های نیش به مرور زمان به دندان های کناری خود فشار وارد کرده و پوسیده می شوند. فاصله ای که بین دندان ها به دلیل کج بودن دندان های نیش وجود دارد، می تواند بهترین محل برای تجمع باکتری ها باشد. برخی موارد ممکن است دندان های نیش نهفته باشد، در چنین شرایطی می توان به وسیله ارتودنسی باعث خارج شدن دندان از لثه و صاف کردن آن ها شد. برای این کار در ابتدا برشی بر روی لثه انجام می شود تا دندان نیش بتواند به راحتی خارج شود، در شرایطی که وضعیت دندان بسیار پیچیده باشد برای خارج کردن دندان های نیش ممکن است نیاز به انجام جراحی باشد. در نهایت پس از خارج شدن دندان نیش بهترین روش درمانی ارتودنسی برای دندان ها اعمال می شود.

بهتر است در صورتی که متوجه کج بودن دندان های نیش خود در همان سنین کودکی شدید، به سرعت اقدام به درمان آن از طریق ارتودنسی کنید. از آن جا که دندان ها در کودکان در حال رشد می باشد، می توان به راحتی ناهنجاری های دندان را برطرف کرد. در سنین بزرگسالی برای اصلاح دندان ها نیاز به استفاده از روش های تخصصی تر ارتودنسی می باشد.

قیمت ارتودنسی تک دندان

بسته به روش درمانی که متخصص ارتودنسی برای صاف کردن تک دندان کج شده شما انتخاب می کند، هزینه های درمانی نیز متفاوت می باشد. سن بیماران و میزان کج بودن دندان تاثیر بسیار زیادی بر روی تغییرات قیمت ارتودنسی دارد.