کنده شدن چسب براکت ارتودنسی

در صورت شل شدن براکت ارتودنسی چه کنیم؟

مقدمه

کلینیک دندانپزشکی ارتودنسی اصفهان می تواند یکی از بزرگ ترین چالش ها یعنی شل شدن و کنده شدن براکت را برطرف نماید. توجه داشته باشید که شل شدن و کنده شدن براکت به این معنی نیست که اتصال براکت به دندان کامل از دست رفته باشد، عمدتاً جدا شدن براکت ارتودنسی از سطح دندان این مشکل را به وجود می آورد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع دلایل کنده شدن چسب براکت ارتودنسی بیشتر آشنا کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

کنده شدن براچسب براکت ارتودنسی

در حال حاضر شما ضمن مراجعه به بهترین دکتر ارتودنسی اصفهان می‌توانید از براکت های مرغوب، با کیفیت و با ساختاری قابل قبول استفاده کنید. بهتر است بدانید که به هر حال در برخی از شرایط حتی با کیفیت ترین چسب ها نیز استحکام خود را در شرایطی از دست می دهند. در صورتی که براکن ها کنده شد و دسترسی به دکتر ارتودنسی نداشتید از موم های ارتودنسی استفاده کنید.

 

کنده شدن براچسب براکت ارتودنسی

شما زمانی که با کنده شدن چسب براکت ارتودنسی رو به رو می شوید باید نسبت به درمان آن هرچه سریعتر اقدام و به کلینیک دندانپزشکی ارتودنسی اصفهان مراجعه کنید. امروزه تنها با توجه به کیفیت و جنس متریال آن قیمت ها مشخص می گردد. معمولاً براکت های آلمانی و آمریکایی را می‌توان با بالاترین قیمت معرفی کرد. اما مثل همیشه براکت های چینی قیمت کمتری را به خود اختصاص می دهند. شما اگر بعد از شل شدن و کنده شدن براکت ارتودنسی به کلینیک مراجعه کنید، احتمالاً فرد متخصص بتواند هر چه سریعتر براکت شمارا مجدداً بازیافت کند. اما به هر دلیلی اگر مراجعه خود را به تعویق بیندازید، احتمال اینکه از براکت نو استفاده کنند، بسیار زیاد است.

علت شل شدن براکت ارتودنسی

همانگونه که اشاره شد تنها کیفیت چسب نمی تواند باعث شل براکت ارتودنسی گردد. به هر حال نوع دندان، شلوغی دندان ها، نحوه چسباندن نیز از جمله عوامل موثر برای شل شدن براکت هستند. جنس دندان و مینا باید کاملا سالم و باکیفیت باشد که به راحتی بتوان اتصال براکت ارتودنسی به دهان را انجام داد. اگر شما به فرد متخصصی که سابقه کار بالا دارند مراجعه کنید، به خوبی می دانند که چگونه نسبت به چسباندن براکت اقدام نمایند که شما را از شل شدن و کنده شدن دور نگه دارد. همچنین شرایط و شلوغی دندان‌ها  و وضعیت نامرتب آن باعث برخورد براکت به دندان‌ها می‌شود که در هنگام غذا خوردن احتمالاً  شل شدن یک امر طبیعی به حساب می آید.

علت شل شدن براکت ارتودنسی

سخن پایانی

 شما می توانید قبل از مراجعه به بهترین دکتر ارتودنسی اصفهان  در مورد سابقه کار وی نیز اطلاعات کاملی را به دست آورید. اینگونه با خیال اسده به کلینیک دندانپزشکی ارتودنسی اصفهان  می توانید مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تنها چسب مناسب و مرغوب برای اتصال براکت ارتودنسی کافی نیست. شما باید به مهارت متخصص در این کار نیز دقت کنید. متأسفانه برخی از افراد به خاطر هزینه کمتر به دنبال جنس های ارزان قیمت هستند. اینگونه در کوتاه ترین زمان با مشکلاتی اینچنینی رو به رو می شوند و باید بدانید که شما اگر به دنبال خدمات قیمت مناسب هستید باید به کلینیک های معتبر نیز مراجعه کنید. اصفهان همیشه پیشرو در ارائه این گونه خدمات زیبایی و درمانی است. قیمت مناسب و خدمات ایده آل را از این کلینیک بخواهید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *